Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2007 21:11 - искам
Автор: perrrko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 306 Коментари: 0 Гласове:
0



Искам някой ден , когато затворя очите си завинаги, да умра със усмивка на уста. щастлива, че съм живяла истински, с всичките грешки, проблеми, но и със сбъднатите мечти. Да заспя и да знам, че съм живяла може би не живота , който съм мечтала, но моя живот. Не този живот, който другите изискват от мен. Не живота, който ТРЯБВА да живея, а този, който искам. Може би луд, неприличен, неподходящ, глупав и безумен,  но само мой. Уникален, защото никой никога не може да бъде на моето място. Да, незаменими хора няма, но и никой не е като някой друг. И това му е хубавото на този свят,че може да си само за миг на земята, но си единствен...и този миг е само твой. И само ти имаш правото и възможността да го изживееш, както ти идва, както ти стиска. Биг искала да имам повече кураж, за да изживея мечтите си и смелия си луд живот:)) пожелавам си го, пожелавам го и на вас, които четете това: много кураж и смелост, за да изживеет този кратък живот, както ви се иска, без задръжки и с по- малко предразсъдъци:)))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: perrrko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18956
Постинги: 10
Коментари: 6
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930