Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2009 16:36 - Дъхът ми спря... срещнах Вим Вендерс
Автор: perrrko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 325 Коментари: 0 Гласове:
0



Животът е хубав и се оказва, че страшно малко му трябва на човек да е щастлив. На мен например, ми бе достатъчно, че и повече от достатъчно това, че гледах уникалния нов филм на Вендерс "Palermo Shooting", а после видях и самия Вендерс, на няколко метра от мен...Не искам да звуча като озверяла фенка, която не може да повярва, че е видяла любимия си футболист... само че за мен това си беше мечта...и тя се сбъдна. Мислила ли съм някога, че ще срещна един от най-страхотните и смислени режисьори днес? Ами, много просто - не съм...

А за филма- какво да кажа просто - истински, красив, със супер пейзажи и места от Палермо, много цветове, изпипване на кадъра, чувственост...и супер актьори. Е, това е, ако ви се гледа нещо качествено и не искате да си давате парите за американски бози, мисля, че ви насочих за нещо добро... Макар че съм доста пристрастна...съжалявам... ама сбъднах една мечта...:)

и последно една страхотна мисъл от филма:
"Как разбираш, че си мъртъв... когато спреш да сънуваш или когато вечно сънуваш..."






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: perrrko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18961
Постинги: 10
Коментари: 6
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930